به اقداماتی که خارج از وبسایت شما انجام می شود تا در نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر بگذارد سئوی خارجی گفته می شود.بهینه سازی سئوی خارجی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو و درک و محبوبیت بهتر وبسایت و کسب اعتماد و رت یک وبسایت است.

سئوی خارجی در وبسایت های معتبر در اینترنت (صفحات,سایتها,افراد و…) انجام می شود و به شما لینک داده می شود و یا بصورت تبلیغی در منابع معتبر اینترنتی از شما یاد می شود که به طور موثری در معتبر شدن و افزایش کیفیت مطالب شما تاثیر دارد.

 

با این که عوامل جستجو و الگوریتم گوگل در حال تغییر هستند ولی هنوز اعتماد,قدرت و اعتبار که از معیارهای سئوخارجی صورت هستند نقش مهمی را برای صفحات وبسایت ما دارند.

 

با این حال از الگوریتم گوگل در مورد سئوی خارج سایت مطلع نیستیم ولی بیش از ۵۰ درصد وزن فرآیند بهینه سازی سایت را عوامل خارجی حمل می کنند و از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

 

لینکسازی در سئوی خارجی:

موتورهای جستجو از لینکها به عنوان نشانه هایی از کیفیت مرتبط با محتوا یاد می کنند و اصولا وبسایت هایی که لینکهای باارزش بیشتری دارد از رتبه بهتری نسبت به سایتهایی که لینک های کمتری دارند برخوردار هستند.

 

در سئوی خارجی وبسایت سه نوع روش لینک سازی اصلی وجود دارد که شامل:لینکهای طبیعی,لینکهای ساخته شده به صورت دستی و لینکهای خود ایجاد شده می شود.

 

لینکهای طبیعی:

لینکهایی هستند که بدون انجام کاری از سوی صاحب سایت ایجاد می شود

برای مثال:

شما سایتی در زمینه بررسی لوازم دیجیتال دارید وبسایتی دیگر که در زمینه ی لوازم دیجیتال فعالیت می کند به شما لینک می دهد این لینک به صورت طبیعی ایجاد شده است

 

لینکهای ساخته شده بصورت دستی:

اجرای این نوع ساخت لینک به صورت دستی است شما از مشتریان خود یا کاربران خود می خواهید که مقاله ی شما را به اشتراک بگذارند.

 

لینک های خود ایجاد شده:

لینکهایی که توسط یک متخصص بهینه سازی سایت و یا صاحب خود وبسایت انجام می شود که در دایرکتوری های آنلاین,انجمن ها,کامنت ها و یا به صورت یک پست مهمان با لینک anchor text ساخته شده است.

 

جدا از این بحث که لینک ها در سئوی خارجی که چگونه به دست می آیند کسانی که بیشترین تلاش را در زمینه لینک بیلدینگ می کنند اغلب افرادی هستند که بیشترین سهم رتبه های بالاتر را کسب می کنند.

 

اما لینک های باکیفیت ویژگی هایی دارداز جمله:

 

محبوب بودن وبسایتی که به ما لینک می دهد

مرتبط بودن موضوع وبسایت ما با وبسایت بک لینک دهنده

لینکها ثابت باشند و بعد از مدتی پاک نشوند

استفاده از متن anchor text در لینک سازی

اعتبار سایت لینک دهنده

تعداد لینکهای دیگر در صفحه ی لینک دهنده به وبسایت ما

میزان اعتبار صفحه (page authority) و اعتبار دامنه (domain authority) سایت لینک دهنده

فاکتورهای دیگر سئوی خارجی:

اغلب موارد لینکسازی که خارج از وبسایت اتفاق می افتد به پیشرفت شما در نتایج موتورجستجو خیلی کمک می کند ولی موارد زیر هم از این امر بی بهره نیستند:

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

وبلاگ نویسی(پست مهمان)

برندسازی نام تجاری و نام خودمان

بازاریابی نفوزی(اینفلوئنسرمارکتینگ)

نتیجه ی هر کدام از فعالیت های بالا به گونه ای است که خارج از وبسایت شما اتفاق می افتد و هر کدام نتایج و تاثیرات مختص به خود را دارد

روشهایی مثل لینک به مرجع,اشاره ای به نام تجاری یا وبسایت شما,که با استفاده از روشهای بالا اتفاق می افتد به نوعی طرز تفکر مرتبط بودن موضع وبسایت لینک دهنده با وبسایت ما را زیر سوال می برد.

 

سئوی خارج از سایت به رفتار و عملکرد انسان بستگی دارد (در واقع اگر افراد محتوا و مرجعی را دوست داشته باشند آن را به اشتراک می گذارند)

 

نکاتی مهم برای بهینه شدن پروسه ی سئوی خارجی :

۱-سعی کنید در لینکسازی از کلمات کلیدی استفاده کنید اما مواظب باشید زیاده روی نکنید تا از دست دست جریمه های google در امان باشید.

 

 

۲-مقالاتی که در وبسایت خود منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید تا هم سریعتر ایندکس شود و هم برای شما لینکی باارزش محاسبه شود.

 

۳-پست مهمان را فراموش نکنید تا به امروز از با ارزش ترین روشهای لینک بیلدینگ در فرآیند سئو می باشد و بهترین نتیجه را خواهید گرفت البته بهتره از کیفیت وبسایت موردنظر اطمینان حاصل کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

۴-سعی کنید با استفاده از ابزار moz.com اعتبار صفحه و دامنه وبسایت هایی را که می خواهید از آنها لینک بگیرید را بررسی کنید تا از اعتبار بالایی برخوردار باشند.

 

۵-با استفاده از افرادهنرمند و محبوب کسب و کارتان را معرفی کنید تا به مرور برند شوید و همه جا در مورد شما صحبت شود با این کار اعتبار و لینک های بسیاری را به سمت خودتان روانه می کنید.

 

۶-در انجمن ها فعال باشید و به سوالات افراد در زمینه ی کاری خود پاسخ دهید و حتما مقالات خودتان را در انجمن های معتبر منتشر کنید.

 

۷-حتما با اجرای کمپین های مختلف یا ایجاد مسابقات متعدد افراد را ترغیب به اشتراک گذاری مطالب وبسایتتان کنید تا نزد موتورهای جستجو محبوب شوید.

 

۸-اینفوگرافیک های بسیار زیبا و کاربردی درست کنید و لینک خود را در آنها بگذارید و در رسانه های اجتماعی و شبکه های اشتراک گذاری عکس منتشر کنید با این روش افراد اینفوگرافیک شمارا در وبسایت یا مقالات خود به اشتراک می گذارند و لینکهای باکیفیتی نصیب شما می شود.

 

۹-در دایرکتوری آنلاین معتبر لینک وبسایت خود را ثبت کنید معمولا این لینکها do follow هستند و به وبسایت شما ارزش زیادی می دهند.

 

۱۰-ویدئو مارکتینگ از بهترین روشها در سئوی خارجی سایت است و وبسایت هایی وجود دارند که به راحتی شما می توانید ویدئوهای خودتان را در آنها قرار دهید و لینک به وبسایت خودتون بدهید این روش بسیار موثر است.

 

۱۱-ساخت اسلایدهای آموزشی و اشتراک گذاری در شبکه های اشتراک گذاری همانند slidshare و قرار دادن لینک خود در این سایتها لینکهای باکیفیتی برای خود می گیرید.

 

۱۲-سایت های پرسش و پاسخ از منابع خوبی برای اجرای سئوی خارجی وبسایت شما می باشد در این گونه وبسایت ها فعالیت کرده و پاسخ دیگر کاربران را بدهید با این کار لینکهای با کیفیتی می گیرید.

 

۱۳-نوشتن کتاب یکی از کارهای مهمی است که شما را بزند می کند و باعث می شود مردم به شما اعتماد کنند و در مورد شما صحبت کنند حتما نوشتن کتاب در زمینه ی کاری خود را فراموش نکنید.

 

http://www.nopaweb.com/blog/education-seo/what-is-the-external-seo-site/


وبلاگ آموزشی تفریحی وبسایت ,لینک ,سئوی ,خارجی ,لینکهای ,سایت ,سئوی خارجی ,لینک دهنده ,اشتراک گذاری ,خارجی وبسایت ,موتورهای جستجو ,سئوی خارجی وبسایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

87658565764 جویا باش ، دلنوشته های یک پدر انجمن اسلامی ورزشکاران تری دانلودها گروه آموزشی درس تربیت بدنی دوره دوم متوسطه استان مرکزی بافت عکس مدرسه نمونه دولتی سیفی بیمه ایران نمایندگی نوبنیاد دهکده تفریح و سرگرمی