خلاصه داستان: انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی (به نگلیسی: Hotel Transylvania 3 Summer Vacation 2018) ادامه ماجراجویی های خانواده دراکولا و دوستان دوست داشتنی وی را روایت می کند. این بار میویس دراکولا را با یک سفر خانوادگی سوپرایز می کند. این سفر پر ماجرا قرار است با کشتی کروز هیولایی مخصوص انجام شود و بنابراین هر کسی که در هتل حضور دارد به این سفر اضافه می شود و با خانواده دراکولا همراه خواهند شد. بقیه دوستان دراکولا، نمی توانند طاقت بیاورند و به این سفر اضافه می شوند.

اما زمانی که آها قصد خروج با این کشتی را دارند، یک ماجرای وعاشقانه بین دراکولا و کاپیتان کشتی اریکا رخ می دهد. حال میویس که از این ماجرا عصبانی است، سعی می کند که در طول این سفر، اریکا و پدرش را از هم جدا نگه دارد. آنها بعدا متوجه می شوند که این عشق حقیقی بین آنها در واقع از نسل آبراهام ون هزلینگ است و متعلق به یک جشن باستانی است که بین دراکولا و تمام هیولاهای دیگر برقرار بوده است.

 

انیمیشن Hotel Transylvania 3 Summer Vacation 2018 حال در یک سفر تفریحی روی کشتی کروز خودشان قرار دارند و بنابراین دراکولا می تواند یک تعطیلات تابستانی را خارج از هتل بگذارند. دراکولا و دوستانش، مجموعه ای تفریحات مختلف را در کشتی تجربه می کنند که از والیبال هیولایی گرفته تا سفرهای عجیب و غریب در ساحل، از جمله آنها می باشد. اما زمانی که میویس از عشق پنهانی اریکا به پدرش آگاه می شود، این سفر به کابوسی تبدیل می شود و اریکا از این نظر که نتوانسته است راز را پنهان نگه دارد، دچار دردسر زیادی می شود. این تعطیلات انگار قرار نیست تماما رویایی باشد و اتفاقات عجیب و غریبی در جریان خواهد بود.


دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم دراکولا ,کشتی ,اریکا ,میویس ,vacation ,hotel ,vacation 2018 ,summer vacation ,hotel transylvania ,کشتی کروز ,خانواده دراکولا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چگونه جسمي سالم وزيبا داشته باشيم کنکور ، دانلود سوالات کنکور دانلود جدیدترین آهنگها،كد پیشواز،تم،زنگ خور و ... از بِن تا بُن رتبه بده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ناودون