آیفون تصویری کوکوم kocom

این آیفون تصویری کوکوم یا به عبارت دیگر این درب بازکن کوکوم kocom  از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. علاوه بر کیفیت خوب آیفون تصویری کوکوم kocom می توان به با دوام بودن آن نیز اشاره کرد. در آیفون تصویری کوکوم  12 اینچی، از طراحی فو ق العاده ای برخوردار است، یکی دیگر از قابلیت های این آیفون، هندزفری (بدون گوشی) بودن آن است. آیفون تصویری کوکوم مدل KCV-A510R دارای گوشی نمی باشد و صدا از طریق بلندگویی که برروی خود مانیتور نصب شده است شنیده می شود. منحصربفرد بودن طراحی گوشی های آیفون تصویری کوکوم kocom ، این نوع دربازکن را، از سایر دربازکن های دیگر جدا کرده است و با توجه به سلیقه های متنوع، مدل های بسیار زیادی را به بازار عرضه کرده است.


دستگاه های آیفون تصویری کوکوم kocom دارای چهار رشته سیم به رنگ های مختلف هستند.

سیم قرمز: سیم قرمزدر این دستگاه مربوط به صدای بالا به پایین

سیم آبی با علامت منفی: برای راه اندازی پنل دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد. برای این منظور به یک ولتاژ احتیاج داریم که این ولتاژ از مانیتور به پنل ارسال می شود.

سیم زرد با علامت مثبت: برای راه اندازی پنل مورد استفاده قرار میگیرد. برای راه اندازی پنل نیز به یک ولتاژ احتیاج داریم که از مانیتور به پنل دستگاه ارسال می شود

سیم سفید: این سیم وظیفه ی هدایت سیگنال های تصویر از پنل به مانیتور را بر عهده دارد و به دنبال خود صدای پایین به بالا را منتقل میکند.

به منظور نصب و راه اندازی یک سیستم آیفون تصویری kocom تک واحدی کوکوم کافی است این چهار رشته سیم را به درستی نصب کنید تا سیستم به خوبی راه اندازی شود.

پشت دستگاه تصویری سه بخش برای اتصال سوکت ها تعبیه شده که :

اولین سوکت به منظور نصب پنل است ( سوکت چهار تایی )

دومین سوکت به منظور نصب اینتر کام است و همچنین این سوکت به شما اجازه می‌دهد تا در مواقع نیاز بتوانید گوشی های تصویری و یا گوشی های صوتی دیگری نیز نصب کنید. ( سوکت چهار تایی )

سومین سوکت به منظور نصب کارت حافظه است.

طریقه ی نصب و راه اندازی مانیتور تصویری و پنل زنگ :

در داخل جعبه مانیتور یک عدد سوکت چهار تایی قرار داده شده است که با توجه به بخش برجسته سوکت و به شکلی که رنگ قرمز سوکت در بالاترین بخش مانیتور قرار گیرد، آن را به صورت صحیح در مکان سوکت چهارتایی اول نصب می کنیم .

یک برق ورودی 220 ولت توسط یک سیم سفید در قسمت پایین مانیتور به طول یک و نیم متر تعبیه شده است که در قسمت انتهایی آن یک عدد دو شاخه وجود دارد. می توان این دوشاخه را مستقیما به برق شهری وصل نمود. در صورت دسترسی نداشتن یا وجود نداشتن پریز برق می توانید آن را به یکی از نزدیکترین کلیدهای برق وصل نمایید .

در داخل جعبه پنل زنگ نیز یک عدد قوطی و دو عدد پیچ آلن وجود دارد. قوطی پشت پنل را باید در درون دیوار نصب نمایید. قوطی باید به گونه ای در درون دیوار قرار بگیرد که قوطی با لبه دیوار در یک سطح باشد .

بر روی پنل زنگ چهار عدد پیچ با چهار شماره وجود دارد. هر کدام از آن ها دارای عددی از یک تا چهار است. چهار عدد سیم مشخص شده از سمت مانیتور را با دقت و با توجه به شماره آنها به ترتیب (قرمز، آبی، زرد و سفید) در زیر پیچ ها نصب می‌کنیم. در قسمت پایین پنل دو عدد سیم قرار دارد که مستقیما از رله پنل به بیرون هدایت شده است که روش نصب آن را در قسمت زیر توضیح خواهیم داد.


تعمیر آیفون تصویری kocom

ترانس آیفون تصویری کوکوم kocom به صورت IC و DC است و حتی می توان از یک ترانس ایرانی که دارای خروجی IC و DC است، استفاده کرد. برای جلوگیری از نوسانات برق که موجب سوختن ترانس می‌شود، بهتر است از یک فیوز 500 میلی آمپر در میان یکی از سیم های برق ترانس دربازکن استفاده نمود.

در انتها با بستن دو پیچ آلن و نصب کاور آیفون تصویری kocom ، کار نصب به پایان خواهد رسید و اگر به شکل صحیح مانیتور و پنل را به هم متصل کرده باشید، بدون هیچ نقص و اشکالی می توانید از این سیستم استفاه نمایید.


طراحی مدرن تصویری ,آیفون ,سوکت ,کوکوم ,مانیتور ,چهار ,آیفون تصویری ,تصویری کوکوم ,کوکوم kocom ,چهار تایی ,سوکت چهار ,آیفون تصویری کوکوم ,تصویری کوکوم kocom ,آیفو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هيئت اباصالح المهدي(عج) روستاي هريان Hack and Tricks پیش به سوی بی نهایت ها گروه علمی آموزشی آزمون آنلاین دانلود دات ای ار بازار مشخص